Post Top Ad

11 Ocak 2016 Pazartesi

ISANA NIVEA MAYBELLINE LIP BALM YORUMLARIM

    Merhabalar Arkadaşlar,

Nasılsınız? Bugün sizlere kullandığım, lip balmların yorumlarını blogumda paylaşacağım.Umarım beğenirsiniz.
Havalar soğudukça, dudaklar daha fazla  kurumaya başlıyor.Dudak nemlendirici ürünleri ben, bu dönemlerde daha fazla kullanıyorum.

Bakalım, hangi dudak ürünlerini kullanıyorum.




Yukarıda gördüğünüz ürünlerden; en çok severek kullandığım lip balm, Isana Classıc  ve Maybellıne baby lips Hydrate  markasına ait , renksiz dudak  ürünleri  oldu.



Isana classıc lip balm, niveanın mavi kapaklı ürününe benziyor. Nemlendirmesi bana yeterli geldi. Dudaklarımı çok iyi nemlendirdi. Etkisini hemen kaybetmeyen bir ürün oldu. Rossmanlarda satılan bir ürün.Kokusu rahatsız etmedi beni. Denemenizi tavsiye ederim.Fiyatını indirimde, 2,95 tl aldım.

Isana sun lip balm  ise , içerisinde  güneş koruyucu içeriyor.
 Güneş koruması içeren,yaz kış kullanabileceğim bir ürün arıyordum.Denemek için aldım.Yağsız bir lip balm, arıyorsanız deneyebilirsiniz. Dudaklarda, beyaz bir tabaka bırakıyor. Bu özelliğini hiç beğenmedim.Onun dışında  20 spf koruyucu içermesi, dudakta ağır bir his  vermemesi, yağlı his bırakmaması avantajı olabilir.
İndirimde fiyatı: 2,95 tl


Nivea Lip Fruity Shine Karpuz lip balm, serisini yorumlayacak olursam; karpuz kokusunu sevmeme rağmen, bu kokudan nefret ettim. Pembe ve parlak bir renk veriyor. Genel olarak niveanın, ürünlerinden memnun olmama rağmen, kokusu yüzünden sevemediğim bir ürün oldu. Malesef bir daha alınmayacak bir lip balm oldu benim için.

  Fiyat:5,95 tl


Maybellıne  lip balm; ürünlerine  gelecek olursak; bir çok yabancı  blogta yer alan ve çok övülen ürünlerdi.Türkiye'ye gelmesi için beklediğim ve gelir gelmez aldığım, lib balmlar, şık ambalajıyla beni benden almıştı...
 Ben üç serisini kullandım.

Maybellıne Pink Punc serisi dudağa hoş bir pembelik veriyor. Nemlendirme açısından başarılı.Severek kullanıyorum.
Fiyatı:6,99 tl 

Maybellıne Peach Kıss, şeftali tonlarında olan rengini ise; hiç beğenmedim.Bana hiç yakışmadığını düşünüyorum. Dudakta rengi çok hoş durmuyor. Nemlendirme açısından başarılı olsa da,  rengini ve dudağımda duruşunu  hiç beğenmediğim için bir daha almayacağım.

ve son olarak  bu serinin en çok sevdiğim ürünü; 

Maybellıne baby lıps Hydrate, renksiz olan ürününü  beğendim. Nemlendirmesi başarılı. Resimde de görüldüğü üzere en çok kullanılan lip balm olmuş benim için...

Kısaca lip balm yorumlarım bu şekilde.Umarım beğenmişsinizdir.

Sevgiler dilerim...



Ocak 11, 2016 / Yazar : / 24 Yorumlar

24 yorum:

  1. Isana yı hic kullanmadim. Bunun da farklı renkleri var mı yoksa şeffaf mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar; bende yeni kullanmaya başladım.İki üründe renksiz.Diğer ürünlerini incelemedim malesef.
      Klasik olanın nemlendirmesini başarılı buldum. Sevgiler...

      Sil
  2. Isana yı ilke kez gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossman mağazasında satılan bir ürün.Bende bir alışverişim de merak edip almıştım.Klasik olanını beğendim.Koruma içerikli olan dudakta beyazlık bırakıyor malesef. Sevgiler

      Sil
  3. nedense en çok nıvea'nın lip balmlarını güvenerek kullanıyorum ya da yıllardır alışkanlık haline gelince diğerlerini kullanmadım :) vaktim olursa 'Le Petit Marseillais' markasının lip balmını alıcam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niveanın genel olarak ürünlerini bende beğeniyorum:) Yanlız karpuz kokulu olanını beğenmedim. Le Petit marseillais markasını bende merak ediyorum.Kullanırsanız yorumlarınızı bekliyorum:) Sevgiler...

      Sil
    2. meyve içerikli olanları yiyesim geliyor :D geçtiğimiz günlerde a101 de sıkça karşılaştım, indirimdeydi sanırım denk gelirsem alıcam yorumumu paylaşırım sizinle ;)

      Sil
    3. Merakla bekliyorum yorumunuzu:) Sevgiler...

      Sil
  4. Canım nemlendiricilerle ilgili yazı hazırlar mısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteğinizi dikkate alacağım:) En kısa sürede nemlendirici yorumlarım blogumda yer alacak:) Güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle.Sevgiler...

      Sil
  5. nivea dudak balmları her zaman favorim çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  6. takıbe aldım :)
    ben de o seftalı maybellinei hiç sevemedım :) garıp bı renk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.Rengi, nemlendirmesi hiç hoşuma gitmedi benimde.Yorumlarınız için teşekkür ederim:) Sevgiler...

      Sil
  7. vişne rengi vardı. favorimdi ama bunu üretmiyor artık. o günden beri kullanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar; bloguma hoşgeldiniz.Yorumunuz için teşekkür ederim.Sevgiler...

      Sil
  8. Baby lipsin bende mor rek olanı var. Çok tatlı bir renk veriyor dudağıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler:) sevgiler

      Sil
  9. Kışın hepimizin kurtarıcısı onlar. Çok meyvelileri tercih etmiyorum ama hep çantadalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudak kuruluğuna çok iyi geliyorlar:) Kış mevsiminde benimde vazgeçilmezim:)

      Sil
  10. Maybelline lip balmları ben de merak ediyordum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Niveanın sadece kullandığım ürünü dudak balmı ve de cok memnunum...
    Yaz kış kullanıyorum :)
    Bloğunu takibe aldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:) güzel paylaşımlarda bulunmak dileğimle:) sevgiler

      Sil

Post Top Ad