Post Top Ad

19 Ağustos 2016 Cuma

SEVGİNİN GÜCÜ TUTTUĞUN YÜREKTE SAKLI!!!




13 yıldır evliyiz seninle. İlk gün ki; gibi hislerim. 
Seninle büyüdüm ben, birlikte büyüdük. 
En önemlisi neydi biliyor musun? 
Sen ve ben birbirimiz ile yürüdük. 

En zor anlarda bile bırakmadık ellerimizi birbirimizin.
Kırdık, kırıldık yinede birbirimizin gözlerinin içine bakıp, gönül almadan geçirmedik bir günümüzü bile.

Şanslıyım ki; yılların eskitemediği bir sevgi ve saygı ile seviliyorum.Şanslısın ki; senin bir gülüşüne ömrümü verebilirim.

Yılların eskitemediği bir hikaye bizimkisi... 

Aşk biter, heyecan biter.Geriye kalan en önemli şey sevgi ve saygıdır. Bir taraf fırtına iken; diğer taraf aydınlık liman olmalı. Birbirini idare etmeyi bilmeli insan.

Saygıyla sevdim seni.Her yüzüne baktığım zaman; bende bıraktığın saygın ve  karekterli  kimliğinle ile sevdim seni.

ve sevgili eşim sevmeye de devam edeceğim.

Hayatında kaç kez insan doğru kişi ile tanışır ki? Ben seninle saçlarım beyazlayana kadar, yürüyeceğim inşallah.

Tuttuğun eli bırakmadığın için, beni hep koruduğun, desteklediğin için teşekkür ederim.
Ben güçlü bir eş, mutlu bir anneyim. 

Sevginin gücü; tuttuğun yürekte saklı...

Ağustos 19, 2016 / Yazar : / 22 Yorumlar

22 yorum:

  1. daha nice uzun sağlıklı huzur ve mutlu yıllarınız olsun inşallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) sevgilerimle:)

      Sil
  2. Bu çok güzel aileye mutluluklar içinde nice yıllar dilerim. Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum sevgilerimle :)))

      Sil
  3. Canımmmmmm çok uzun bir ömür sağlıkla ve mutlulukla geçireceğiniz nice güzel günlere sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tigrissim canım benim güzel dileklerin için teşekkür ediyorum kocaman öpüyorum canım benim :)))

      Sil
  4. Elinizde bastonlar yine yan yana yürürsünüz inşallah. :) Hayat boyu mutluluklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel dileklerin için :)))Saygılarımla:)

      Sil
  5. Allah nice uzun ömürler versin birlikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Emre; güzel dileklerin için çok teşekkür ederim:)Saygılarımla.

      Sil
  6. Nice nice mutlu yıllarınız olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel dileklerin için sevgilerimle :)

      Sil
  7. Çooook mutlu yarınlarınız olsun. Sevenlerinizle, sevdiklerinizle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım çok teşekkür ediyorum sevgilerimle :)

      Sil
  8. BANU HANIM ;
    MERHABALAR ALLAH MUTLULUĞUNUZU BOZMASIN KIZLARINIZ SİZE BENZİYOR MAŞALLAH ÇOK TATLILAR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba; güzel dilekleriniz için teşekkür ederim :)) Sevgilerimle :))

      Sil
  9. Ne güzel duygular ve aile nasıl olur anlatan, mutluluğunu paylaşan ne güzel bir yürektir bu...Ömür boyu sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yaşamınız olsun Banu kızım.Hepinize sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam; içimden geçenleri paylaştım :)) Değerli yorumun için çok teşekkür ediyorum :))) Aileminde sana selamları ve Saygıları var :))

      Sil
    2. Teşekkür ederim hepsine canım.İyi pazarlar, sevgiler Banu kızım :)

      Sil
    3. Iyi pazarlar canım ablam :)))))

      Sil
  10. Nice yıllara...mutlu olun huzurlu olun...Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet bey; çok teşekkür ediyorum Saygılarımla :)

      Sil

Post Top Ad