Post Top Ad

16 Ağustos 2016 Salı

TABLO CENTER /CANVAS TABLO

Evimin dekorasyonunda; benim için  tablolar vazgeçilmez bir aksesuar. Özellikle el işçiliği kullanılarak, kaliteli malzemeler ve baskı teknikleri ile yapılmış tablolar mekana görsellik ve şıklık katıyor.

Sizlere bugün; sitelerini inceleme fırsatı bulduğum ve güvenerek tablo sipariş ettiğim, bir alışveriş sitesinden bahsetmek istiyorum.

Benim tercihim; ''gökkuşağı pencere kanvas '' tablodan yana oldu.Tabloyu görür görmez; işte evime astığım tablom, gökyüze açılmalı dedim ve bu tabloyu aldım.Tablo kaliteli malzemesi ve işçiliği ile evimin duvarını süsledi bile.

İncelemek isteyenler için linki;




 http://www.tablocenter.com/  mekanlarımızı; kendi tarzımıza uygun dekorasyon yapabilmemiz için her tarz ve zevke uygun tablolar üretiyor.

El işçiliği, kaliteli malzemeleri ve baskı teknikleri kullanılarak yapılan tablolar mekanın görselliğini arttırmaya yardımcı oluyor.





Yağlı boyalar ile ressam ekipleri sayesinde kişiye özel tablo tasarımları da mevcut. Profesyonel tabloları ile göze ve kullandığı mekana gerçekten şıklık katıyor.



 Ayrıca; kendi fotoğraflarınızı  info@tablocenter.com  adresine göndererek poster tablo, yağlı boya tablo ve kanvas tablo yaptırma imkanını müşterilerine sunuyor.Bu sayede en sevdiğiniz fotoğraflarınız, tablonuz olarak duvarınızda yerini alıyor.


Klasik tablolar, ünlü tablolar, dekoratif tablolar. kişiye özel tasarım tablolar ve daha bir çok kategoride tablo seçeneğiyle mekanlarınıza şıklık katmak için; http://www.tablocenter.com/  adresini bir inceleyin derim.


%100 para iade garantisi ile müşteri memnuniyetine verdiği önemi; sitesinde müşterileri ile paylaşan bir site.

Sizde benim gibi dekorasyonda görselliğe ve kaliteye önem veriyorsanız http://www.tablocenter.com/
adresini ziyaret etmenizi öneririm.

Sevgilerimle...

Ağustos 16, 2016 / Yazar : / 17 Yorumlar

17 yorum:

  1. Ben yağlı boya tablo yapıyorum ama son iki yıldır yaptığım yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum sevgilerimle :)

      Sil
  2. Beautiful decoration ideas, I love especially the last one, such a beautiful painting.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello my friend. I am glad you like it.Happy days.

      Sil
  3. Çok parçalı olanlar baya iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.Sevgiler.

      Sil
  4. Çok beğendim yaa..inanılmaz güzel...çok teşekkürler.
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :)) Değerli yorumun için.Bende çok beğendim.Sevgiler:)

      Sil
  5. BANU HANIM;
    MERHABALAR TABLOLAR ÇOK HARİKA ÇOK BEĞENDİM GERÇEKTEN AYRICA SİZDE ÇOK ZEVKLİYMİŞSİNİZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba arkadaşım; beğenmenize sevindim. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.Saygılar:)

      Sil
  6. çok güzeller sizin seçiminiz de bir harika güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, çok teşekkür ediyorum sevgilerimle :)

      Sil
  7. Çok güzel görünüyorlar. Özellikle deniz kabuklarının olduğu tabloyu beğendim. Blogunuzu takibe aldım ben de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bloguma hoşgeldiniz:)) Tabi ki blogunuza gelirim.Saygılarımla.

      Sil
  8. tablocenter.com dan bende aldım baya kaliteli hemde yakınmış bana şişlide yerleri var iki dk gidip aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın sevgilerimle canım :)))

      Sil
    2. Güle güle kullanın sevgilerimle canım :)))

      Sil

Post Top Ad