Post Top Ad

9 Şubat 2017 Perşembe

"Satır Arası" # MİM 3




Merhaba değerli arkadaşlarım;
Satır Arası blogunun sahibi değerli arkadaşım Emre Bektaş arkadaşım blogunda 3. mim etkinliği düzenlemiş. Kendisi mim etkinliğine beni de davet etmiş.Kendisine teşekkürlerimi sunuyorum.


1-) Bugüne kadar bloguna gelmiş, seni en çok etkileyen (hayal kırıklığına uğratan ya da çok mutlu eden) yorumu paylaşır mısın ?

''Cafe Tigris '' blogunun yazarı değerli dostum Tigrissim bir blog yazımda içten yorumunu paylaşmıştı. Her zaman ki gibi beni çok mutlu etmişti.
'' Oyyyyy güzel annee 😘❤❤
        Prenseslere en güzel hediye senin gibi bir anneleri var.''

Ece Evren; değerli ablacım beni bugüne kadar yorumlarıyla hiç yanlız bırakmadı. Kendimden biri gibi Ece ablam. Uzakta da olsa aklında olan insanlar vardır ya işte onlardan biri.
Blogumda unutamadığım bir yorumu;''Ne kadar onur verici bir yazı o Banu'cuğum. Ailenin nasıl olması gerektiği hakkında paylaşımların o kadar kıymetli ki... Allah aileni korusun yavrum. Zaten evlatlarının yüzünden nur akıyor sanki. Eşin ve sen çok değerli ebeveynsiniz. Sizi candan kutlarım. Sevgilerimle Banu'cuğum :)''


ve birçok değerli arkadaşımın yorumları, içten yaklaşımları göz ardı edilemez. Samimi arkadaşlarıma kucak dolusu sevgiler,saygılar.

2-) Okuduğunda seni günlerce etkisi altına alan kitap var mı ? Varsa hangisidir?  

Zülfi Livaneli ''Serenad'' adlı kitabını 1 gün içinde bitirmiştim. İkinci kez okunası bir kitap. Beni çok etkilemişti. 

3-)   Hayatında dönüm noktası olduğuna inandığın bir gün,an ya da yıl var mı ?   

İlk hamileliğim zor geçmişti. ve Ilgın'ı kaybedebilirdim. Ne kötü günlerdi. Doktor düşebilir dediğinde nasılda üzülmüş,nasıl da bitmiştim. Şimdi ona her baktığımda iyi ki bizimlesin,Rabbim seni bize bağışladı diyorum.

                    Okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum. Mim etkinliğine katılmak isteyenleri davet ediyorum.

                                  Kucak dolusu sevgiler,saygılar...
Şubat 09, 2017 / Yazar : / 29 Yorumlar

29 yorum:

  1. Mim okumayı seviyorum :) Serenad benim de zevkle okuduğum bir kitaptı :) Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için ve değerli yorumunuzu paylaştığınız için ben teşekkür ediyorum.Sevgilerimle :)))

      Sil
  2. Banummm biriciğimmmmm 😘❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tigrisim bitanem :)))) Sevgilerimle :))

      Sil
  3. ayyyy kıyamaaam çok hoş cevaplar yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım :)) Sevgilerimle:)

      Sil
  4. Teşekkür ederim canım sevgilerimle 😍

    YanıtlaSil
  5. Yorumlar da içten olmak, samimi olmak gerçekten önemli olduğunu düşünüyorum. Sizin samimiyetiniz yapılan yorumlarda rahatlıkla görülebiliyor. Dostluklarınız daim olsun. Nice güzel yorumlar almanız dileğimle. Dönüm noktasının mutlu olarak neticelenmesine gerçekten sevindim.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Abdullah; samimiyetime inandığınız için teşekkür ediyorum. Değerli yorumun için çok teşekkür ediyorum. Saygılarımla.

      Sil
  6. Naıl dokunaklı ve içten bir mim yazmışsınız :) Serenad benim de en sevdiğim ve etkilendiğim kitaplardan biridir :) Allah ailenizi size ve sevdiklerine bağışlasın :) Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için ve güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum.Amin cümlemizin canım.Sevgilerimle:))

      Sil
  7. Ne güzel yorumlar seçmişsin ❤️ Ece ablam zaten bir yazar pir yazar nasıl teşekkür edeceğini bilemezsin huzur kaplar içini!
    Tigriscim de gelir, minnak ama çok etkili, çok içten gülücüklü veya kalpli samimi bir yorum bırakır hep ;)
    Gerçekten harika seçimler!
    Zor hamileliği çok iyi anlıyorum. Hiç detaya girmeyim 😞 şükürler olsun onların sağlıklı olduğu her güne!!! ❤️ Dermansız dert yüzü göstermesin hiçbirine ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum değerli yorumun için canım benim 😘 Allah evlatlarımızı korusun bizlere bağışlasın sevgilerimle 😍

      Sil
  8. Canım Banu'm. Bir takım faaliyetlerim vardı, görememişim, mazur gör kızım benim. Çok teşekkür ederim. Ben seni, evlatlarını ve ailene düşkünlüğünü ve o güzel gözlerini, her şeyini seviyorum. Çok güzeldi mimin. Yeniden mimleyeceğim ben seni yarın. Kulağın gözün bende olsun :)) Tatlı kızım. Yavrularını ve seni sevgiyle kucaklıyorum. Eşine; o beyefendi oğluma da selamlarımı ilet yavrum. Hoşça kal canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam Cansın. Iyi ki varsın değerli yorumun için teşekkür ediyorum eşiminde kızlarımında çok selamları var 😘 Kucak dolusu sevgilerimle 😍

      Sil
  9. şimdi yaptım miminiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım hemen okumak için geliyorum :)

      Sil
  10. Serenad'ı ben de çok sevmiştim. Kısa zaman içinde tekrar okumayı düşünüyorum. Kocaman sevgiler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kitabı çok beğendim sevgilerimle 😍

      Sil
  11. çok tatlı cevaplar. o yorumlar da nasıl naif öyle, tigriscim de ece ablamız da zaten çok şeker arkadaşlarımız.. sevgiler canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Derya. Sevgilerimle kızım :)

      Sil
  12. Çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  13. Sorulara cok guzel cewaplar verilmis. 😊 harika bir mim olmus. Keyifle okudum tesekkur ederiz :)

    YanıtlaSil
  14. Ben teşekkür ediyorum değerli yorumun için sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  15. Hello

    Great Blog!

    Would you like follow for follow?
    If yes, let me know and I will follow you back


    xoxo, DEbi
    http://www.deborabrazil.com.br/

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten güzel ve motive edici yorumlar 😊. Güzel bir mim yazisi olmus.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum canım :)) Sevgilerimle :)

      Sil

Post Top Ad