Post Top Ad

19 Haziran 2017 Pazartesi

Selam olsun dostlarıma!!!

Merhaba değerli arkadaşlarım;
Nasılsınız?  Yoğun iş temposu,binalaşmış evler,sosyallikten uzak insanlar,koşuşturmalar derken ömür gelip geçiyor...

İnsan hem kendisine,hemde sevdiklerine zaman ayırmayı ihmal etmemeli. Bu dünyadan geçiciyiz. Eskisi kadar takmıyorum bazı şeyleri. Sevdiklerim ile daha çok vakit geçirmeye çalışıyorum. Çocuklarıma daha sıkı sarılıyorum.  Bu dünya sevdiklerimiz ile güzel ve anlamlı.


Bizde hayat koşuşturmalarını bir süre ara verin,kendimizi dinlenmeye bıraktık. Korkuteli yazlığa ailemin yanına geldik. 


Havası ve yeşillikleri ile harika bir yer burası. Ailemde yanımda olunca daha bir keyifli oluyor herşey. 


Duru ve Yağmur' da doğal ile iç içe zaman geçirmenin mutluluğunu yaşıyor. 


Sizlerle bu güzel kareleri paylaşmak istedim.  İnsan doğayı yok ediyor. Sonra doğayı arıyor...


Çiçekler değerli dostlarıma hediye olsun. Mis gibi kokuları ile enerji veriyorlar.Sizlerede enerji ve mutluluk versinler.

 Organik ürün mü kaldı artık. Çocuklarımız dalından meyve gördüğünde şaşırıyor. Aslında hepimizin böyle güzelliklere ihtiyacı yok mu?

Sizlere, bu güzellikler ile selamlar saygılar gönderiyorum.

Nefes alıyorsak,sevdiklerimiz yanımızdaysa daha ne isteriz ki hayattan.

Bütün güzellikler sizler ile olsun.
Mutlu,huzurlu günler diliyorum sevgili dostlarım ☺ 😊 
Haziran 19, 2017 / Yazar : / 14 Yorumlar

14 yorum:

  1. En güzel tatil anne baba ile olan galiba. Hele böyle yeşillikler içinde, ne güzel. İyi tatiller sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kesinlikle aile herşeyden önemli Sevgilerimle

      Sil
  2. Çok güzel bir bahçe ve sevdiklerimiz iyiki varlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sevdiklerimiz iyi ki var 😊 Sevgilerimle 😍

      Sil
  3. çiçekler harika gözüküyor :) maşallah

    YanıtlaSil
  4. Ne iyi yapmışsın, güller, kirazlar, aile mutluluğu hepsi çok güzel, maşallah nazar değmesin ne sana, ailene, ne de çiçeklere, doğaya ...sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim değerli ablam ailem de sevgilerini ve selamlarını gönderiyorlar.Ilgın ile Duru'nun da kokulu öpücükleri geldi mi? Sevgilerimle 😍 😄 😘

      Sil
  5. Çiçekler, gül, dalındaki meyveler hepsi de o kadar güzel görünüyor ki.
    Aile ile birlikte olmak ve sevdiklerine değer verebilmenin pahası biçilmez.
    Mutluluğun ve huzurunuz bizlere de sirayet etti. Teşekkürler, güzel paylaşım için. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. Enerjimi hissettirdiysem eğer,çok mutlu oldum. Selamlar, sevgilerimle 😍

      Sil
  6. Merhabalar bilmem bu kardeşinizi hatırlar mısınız ? :) Uzun zaman oldu. Döndüğümde sizi mutlu görmek beni de mutlu etti. Ah kendimi atabilsem şöyle doğanın içine çok rahatlayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba değerli arkadaşım Emre tabi ki hatırladım. Hoşgeldin tekrar umarım herşey yolundadır. Doğa insanı gerçekten rahatlatıyor. Huzur veriyor. Aramızda olmana çok sevindim. Saygılarımla değerli arkadaşım 😃

      Sil
  7. Canım Banummmm
    Sevdiklerin ve canların hep seninle olsun
    Öptümmm çok çok çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Tigrissim bizden kucak dolusu sevgiler 😘 😍 😄

      Sil

Post Top Ad