Post Top Ad

17 Temmuz 2017 Pazartesi

Merzifon ziyaretimiz

Merhaba arkadaşlar,
Nasılsınız? Eşimin memleketini ziyarete geldik.Merzifon tarih kokan bir şehir...
Büyüklerimiz ile, hem özlem giderdik,hemde gezdik.Kayınvalidem'in bahcesinden fotoğraflar çektim. İnsan doğa,tarih,samimi insanlar ile iç içe olunca stresi gidiyor. Ben buraları çok seviyorum.
Küçük tek katlı evler,samimi insanlar, kapı önünde sohbetler,oyun oynayan çocuklar...


Serin,bol oksijenli havası ile insan yeniden doğmuş gibi hissediyor.


Merzifon saat kulesi. Şehir merkezinde bulunan tarihi bir yer. İçerisinde medrese bulunuyor. Şehrin merkezinde, bir çok tarihi binalar,camiler yer alıyor.
Yaz mevsiminin sıcaklığı burada hissedilmiyor. Havası gerçekten mükemmel.

Kayınvalidem'in organik bahçesi. Herşey doğal,misler gibi....Nerede görüyoruz ki, bu kadar güzel ürünleri.

Bahçeden topla, kahvaltı da masanda.Çocuklar bu ortamda o kadar keyifli ki...


En büyük hayalim,böyle doğal, bahçeli bir evde çocuklarımı büyütmek.
Merzifon'dan herkese kucak dolusu sevgiler selamlar 😃

Temmuz 17, 2017 / Yazar : / 12 Yorumlar

12 yorum:

  1. Çocukluğumuzun mahalleleri gibi. Hür, sıcak ve yaşam dolu.
    Paylaşım için teşekkürler. Selamlarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, okuduğunuz ve değerli yorumunuzu paylaştığıniz için teşekkür ederim sevgiler 😃

      Sil
  2. Merzifon güel bir yermiş ben hiç gitmedim ama çok elmasını yedim bir arkadaşım vardı merzifonlu gitmek gerek galiba iyiki anlatmışsınız emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba gerçekten güzel bir şehir. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim sevgiler 😃

      Sil
  3. Oralara kadar gitmişken Çorum ve Amasya'yı da ziyaret edin. Ben Çorumu gezemediğim için üzgünüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba gezmeyi istiyorum inşaallah 😊 değerli yorumunuz için teşekkür ederim sevgiler selamlar 😃😊

      Sil
  4. Demek eşinin memleketi Banu kızım :) İnstagramda resimlerinizi gördüm. Küçük şehirleri o kadar severim ki. Çocukluğum, genç kızlığım böyle bir şehirde geçti. Oh, iyi olmuş. Hepinize sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam, bizdende kucak dolusu sevgiler selamlar 😃😊😘 küçük şehirleri bende çok seviyorum daha samimi 💖

      Sil
  5. ah bir gün tüm Türkiye' yi gezmeye çıkmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba umarım dileğin en kısa sürede olur 😊 sevgiler 😃😄

      Sil
  6. Bahçeye bayıldım, kayınvaliden ne şanslı, benim gibi kedisi olanlara da şart ama yok bende:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli ablacım teşekkür ederim bizden kucak dolusu sevgiler selamlar 😃😊😘

      Sil

Post Top Ad